2016. augusztus 11., csütörtök

Blogger Award 2016

Drága Olvasóim!
Bár azt ígértem, hogy nem igazán lesz már itt bejegyzés, most mégis egy fontos dologgal kapcsolatban írok nektek.
Ahogy már többször is mondtam nektek, a bloggeres pályafutásom egyik legnagyobb kitüntetése az volt, amikor megnyerte az I Battle Your Life a 2014-es Blogger Awardot. Tavaly is jelölt volt, bár akkor ha jól emlékszem, nem is tudtam írni sehova ezzel kapcsolatban, mert a verseny ideje alatt nem voltam az országban, idén azonban itthon vagyok, és nem rég láttam az értesítést azzal kapcsolatban, hogy idén is jelölt a blog, illetve én magam is. 
Tudom, hogy későn szólok, de nekem nagyon sokat jelentene egy szép helyezés, vagy akár egy esetleges újabb győzelem, ezért kérlek titeket, hogy SZAVAZZATOK az IBYL-ra idén is. Nektek csak pár kattintás, nekem a világ, a blognak pedig talán a legszebb lezárás lenne.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése